Het belang van betrouwbare partners bij kantoorinrichtingsprojecten.

Het belang van betrouwbare partners bij kantoorinrichtingsprojecten

Geschreven door: Dennis Zautsen

Leestijd 3 minuten

Tijdens de eerste kennismaking komen een hoop zaken bod. Tijdens deze blog ga ik dieper in op het cruciale belang van goede leveranciers en hoe deze een belangrijke rol spelen in een soepel verloop van uw project.

Intro:

Heeft u zelf wel eens een verhuizing of verbouwing meegemaakt? Misschien niet persoonlijk, maar wellicht voor een vriend of kennis? Dan bent u vast bekend met de uitdagingen die tijdens dergelijke projecten kunnen ontstaan. Denk aan een stukadoor die niet komt opdagen of een elektricien die moet wachten op een onderdeel, waardoor hij zijn afspraken niet kan nakomen. Stelt u zich nu eens voor dat uw bedrijf of onderneming enkele dagen niet optimaal kan functioneren vanwege een probleem in de planning. Dit kan aanzienlijke kosten met zich meebrengen en veel ergernis veroorzaken. Daarom bespreek ik in deze blog het belang van het hebben van betrouwbare partners en leveranciers.

 

Tijdens een project maken wij gebruik van diverse leveranciers en partners. Hier een lijstje van een aantal partners en leveranciers die doorgaans betrokken zijn bij een project:

–          Leveranciers ergonomische bureaustoelen–          Leverancier kasten
–          Leverancier bureaumeubilair–          Leverancier akoestiek producten
–          Partner stoffering–          Partner Afbouw
–          Partner schilder- en texwerk–          Partner retour halen van het oude meubilair
–          Leverancier verlichting–          Leverancier kabelgeleiding en migratie
–          Partner interieur architect–          Eigen montagedienst

Waarom zijn leveranciers extra belangrijk tijdens een projectinrichting?

Het (her)inrichten van een kantoor is een cruciale taak die zorgvuldige planning en uitvoering vereist. Of je nu je huidige ruimte wilt moderniseren, de productiviteit wilt verhogen, of gewoon een frisse uitstraling wilt creëren, het proces kan complex zijn en verschillende aspecten omvatten. Het belang van een schematische en planmatige aanpak kan niet genoeg worden benadrukt, vooral bij taken zoals projectinrichting.

Door een schematische benadering te volgen, krijg je een helder beeld van de stappen die moeten worden genomen en de volgorde waarin ze moeten worden uitgevoerd. Dit minimaliseert verwarring en verhoogt de efficiëntie, omdat onze leveranciers en partners precies weten wat er van hen wordt verwacht, en wij jarenlang hebben kunnen vertrouwen op hun betrouwbaarheid. Zij zijn de sleutel tot een soepel verloop van uw project!

Mag ik ook mijn eigen leverancier kiezen?

Natuurlijk is dat mogelijk, en als dat de wens van de klant is, zullen wij dat respecteren. We merken vaak dat klanten al een eigen leverancier hebben in hun klantenbestand die ze willen gebruiken. Hoewel dit niet onze voorkeur heeft, zullen we in dat geval contact opnemen met de betreffende partner en er alles aan doen om het project soepel te laten verlopen.

We willen echter benadrukken hoe belangrijk het is om de gemaakte afspraken na te komen. Onze partners en leveranciers ontvangen maandelijks werk van ons en hebben daarom een groot belang bij het nakomen van afspraken.

Is het goedkoper als ik de leverancier zelf regel?

We merken vaak dat klanten bijvoorbeeld hun eigen schildersbedrijf willen inschakelen om verschillende redenen. Eerlijk gezegd blijven de prijzen meestal redelijk gelijk, afhankelijk van factoren zoals het seizoen (winter/zomer) en de beschikbaarheid van de schilder. Over het algemeen zijn de prijzen vergelijkbaar. We ontvangen een korting van onze partner/leverancier en passen daar een minimale marge en verwerkingspercentage op toe. Dit om alles ordelijk te laten verlopen en de werken correct op te nemen en te begeleiden.

Bedankt voor het lezen en bij vragen of opmerkingen neem gerust contact met me op:

P.S. Wij zoeken nog stoffeerder die gespecialiseerd is in marmoleum  vloeren voor onze scholen en utiliteit klanten.

dennis@zautsenkantoorinrichting.nl

Mobiel: +31(0)6 460 16 611

 

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

*

Download gratis ons e-book voor meer tips, inzichten en inspiratie!