Kantoorinrichting

Zautsen Kantoorinrichting – uw partner in productiviteit.
Wij maken werken comfortabeler

Bij Zautsen Kantoorinrichting zijn we gepassioneerd over het verbeteren van de werkomgeving van onze klanten. We weten dat een goed ontworpen kantoorruimte niet alleen de productiviteit en efficiëntie verhoogt, maar ook bijdraagt aan het welzijn en de tevredenheid van medewerkers.

Daarom streven we ernaar om op maat gemaakte kantoorinrichtingen te bieden die niet alleen functioneel en stijlvol zijn, maar ook bijdragen aan een positieve werkcultuur.

Kantoorinrichting bij bedrijf

Onze uitgebreide ervaring in de branche stelt ons in staat om te begrijpen wat onze klanten nodig hebben om hun bedrijf te laten groeien en bloeien. We werken nauw samen met onze klanten om hun visie en doelen te begrijpen, en leveren oplossingen die passen bij hun behoeften en budget.

Of het nu gaat om het creëren van een ergonomische werkplek, het opzetten van een modern kantoor of het herinrichten van een bestaande ruimte, we zijn er trots op dat we onze klanten kunnen helpen om de ideale werkomgeving te creëren.

Gaat u verhuizen, verbouwen, reorganiseren, hybride werken, ergonomisch werken of zijn uw kantoormeubelen simpelweg verouderd? Dan is het tijd om kennis te maken met Zautsen. Onze missie is om van uw ruimte een inspirerende en passende omgeving te creëren die het beste uit uw organisatie haalt.

First things first

Een optimale werkomgeving creëren begint met het doorlopen van een proces om zo alle aspecten in kaart te brengen. We formuleren samen de doelen en wensen, zoals bijvoorbeeld het bevorderen van interdisciplinair samenwerken of het verbeteren van het welzijn van uw belangrijkste kapitaal, namelijk de mensen.

Tip!

Onderzoek wijst uit dat wanneer u uw medewerkers van meet af aan betrekt in het proces van een nieuwe kantoorinrichting, uw medewerkers zich gewaardeerd voelen waardoor ze een betere verbinding krijgen met uw organisatie.

Kantoorinrichting huiselijke sfeer

Waarom kiezen voor een nieuwe kantoorinrichting?

Zoals gezegd zijn er meerdere motieven zoals bijv. verhuizen of verbouwen om een nieuwe kantoorinrichting te kiezen. Toch zijn er nog een aantal te noemen waar u misschien nog niet eerder aan gedacht heeft? Wij leggen het graag voor u uit. Wij zien dat de laatste jaren de werkconcepten enorm veranderen van een traditioneel kantoor naar een innovatieve open werkomgeving die aansluit op de veranderende markt.

Nieuwe generatie op de arbeidsmarkt
Milleniums en generatie X werken veel meer zelfregulerend en zijn vanuit een heel ander schoolconcept gewend geraakt aan een nieuwe manier van werken. Dit vraagt grote veranderingen aan uw kantoorinrichting voor nu en zeker voor in de toekomst.

Meer samenwerking
Een kantoorinrichting die stimuleert om samen te werken en daarom meer innovatie te ontwikkelen binnen uw bedrijf. Een kantoorinrichting die kennis delen stimuleert en daarom vaardigheden van uw medewerkers ontwikkelt.

Meer productiviteit
Door de juiste kantoorinrichting en hulpmiddelen te kiezen kunnen medewerkers efficiënter en daarom productiever werken. Goede concentratieplekken dragen hierin enorm bij.

Welke voordelen kunt u halen uit kantoorinrichting?

Een kwalitatieve kantoorinrichting kan op verschillende manier waarde toevoegen aan uw bedrijf.

  1. Functionele waarde (Door de juiste kantoorinrichting en hulpmiddelen te kiezen kunnen medewerkers efficiënter werken)
  2. Emotionele waarde (De juiste sfeer en comfort zorgt dat uw medewerkers zich op hun gemakt voelen)
  3. Ergonomische waarde (Een gezonde en vitale kantoorinrichting)
  4. Communicatie waarde (Met een kantoorinrichting kun je bijdragen aan het imago of de identiteit die je wilt uitstralen als bedrijf)

Welke thema’s behandelen wij bij een nieuwe kantoorinrichting?

Akoestiek kantoor
Wat is geluidshinder en hoe kunnen wij de akoestiek zo optimaal mogelijk krijgen in de (werk)omgeving.

Ergonomische kantoorinrichting
In de fysieke ergonomie kunnen wij u adviseren en zorgen dat de kantoorinrichting aan de nieuwste standaarden voldoet

Hybride kantoorinrichting
Hybride werken heeft voor- en nadelen. Een ding is zeker het wordt steeds belangrijker voor het aantrekken of behouden van uw medewerkers. Digitale hulpmiddelen zijn daarin belangrijk.

Kantoormeubilair
Wij stemmen het kantoormeubilair af op de verschillende werkstijlen, zoals concentratie, communicatie, samenwerking & ontspanning. We maken daarom een vlekkenplan om de indeling van uw kantoorinrichting zo efficiënt mogelijk te maken.

Verlichting kantoor
Wat is het belang van goede verlichting op kantoor? Buiten de voorschriften van de Arbo zijn er nog een aantal voordelen te halen met goede verlichting.

En nog veel meer…

Decoratie
De uitstraling van de kantoorinrichting heeft grote impact op de prestaties van de medewerkers. De juiste afstemming van kleuren en materialen zijn belangrijk. Wij hebben een speciaal geselecteerd assortiment in decoratieve producten.

Vitaliteit en gezondheid
Wij hebben een aantal producten in ons assortiment opgenomen die bijdragen aan de vitaliteit en gezondheid van uw medewerkers. Gezonde voeding (gedrag stimuleren & volhouden) Sociaal contact, ergonomische producten en rust en focus zijn daarin belangrijke pijlers om het welzijn te bevorderen.

Maatschappij en Milieu
Tijdens het gehele proces vinden wij het belangrijk om rekening te houden met natuur en milieu. We bekijken samen met u hoe we de impact zo klein mogelijk kunnen houden.

Digitale producten
Om hybride werken of thuiswerken te laten slagen zijn er technologische hulpmiddelen nodig om de werkzaamheden te faciliteren. Hoe krijg je de juiste informatie op het juiste tijdstip op de juiste plaats? Hierin kunnen we meedenken en hardware leveren die dit mogelijk maakt. Slimme digitale oplossingen waarmee uw bedrijf toekomstbestendig wordt.

Maatwerk Meubilair
Omdat er in veel situaties niet alleen met standaard meubilair gewerkt kan worden en er dus uitgeweken moet worden naar maatwerk meubilair hebben we deze mogelijkheid ook in ons pakket. Denk bijvoorbeeld aan een koffiecorners of op maat gemaakte receptie, een ruimte onder een trap. Onze fabrikanten kunnen voor iedere situatie een oplossingen bieden.

Wat kost een kantoorinrichting?

Hierin is helaas geen kant en klaar antwoord te geven. Wel hebben wij een kostencalculator laten ontwikkelen om u in ieder geval een indicatie te kunnen geven over de kosten. Let op dit is slechts een indicatie. Uiteraard krijgt u uiteindelijk een gespecificeerde prijsopgave. Klik hier om naar de prijscalculator te gaan.

Impressie kantoorinrichting

Waarom kiezen voor Zautsen?

Wat onderscheid ons van de rest? Een belangrijke kernwaarde waar wij veel aan hechten is betrokkenheid en aandacht. Veel (extra) aandacht besteden aan de inventarisatie zorgt uiteindelijk voor de juiste oplossing die werkt in de praktijk. Korte lijnen en een vast aanspreekpunt zijn belangrijke aspecten om de samenwerking soepel te laten verlopen.

Stappenplan kantoorinrichting

  1. Kennismaken
  2. Inventariseren werkprocessen imago cultuur
  3. Ontwerp maken
  4. Evalueren en aanpassen
  5. Realisatie evenals installatie & instructie
  6. Nazorg

Neem gerust contact op

Het begint met een goed kennismakingsgesprek. Loopt u met de gedachte uw kantoorinrichting te veranderen of groeit uw bedrijf? U kunt bij ons terecht voor grote of kleine projecten wij maken graag kennis en bespreken de mogelijkheden.

Contactformulier

    Liever telefonisch contact?

    Wij adviseren u graag geheel kosteloos en vrijblijvend.

    Download gratis ons e-book.