Experts in Kantoorinrichting

Wij zijn trots op wat we door de jaren hebben opgebouwd. Ons succes danken wij aan tevreden klanten met prachtig ingerichte kantoren en werkplekken.

Samen investeren in het menselijk
kapitaal met een nieuwe kantoorinrichting.

Sinds de oprichting in 2013 als leverancier van kantoorartikelen zijn we door de jaren heen uitgeroeid tot een full service kantoorleverancier. Kantoorinrichting word een steeds belangrijker vraagstuk waarin rekening gehouden moet worden met de huidige standaarden en de veranderingen op de werkplek.

Door goed te luisteren naar onze klanten en met de juiste groep geselecteerde partners kunnen wij aan al uw vragen voldoen. Een belangrijk beleidspunt bij onze medewerkers is om met veel zorg en aandacht tijd te investeren aan uw vraagstuk. Analyse en voorbereiding zijn namelijk cruciale factoren om tot een goed eindresultaat te komen.

Ons Kantoor

We zien u graag bij ons voor een kopje koffie.

Wij maken graag kennis met u en bekijken uw werkprocessen en bedrijfscultuur. Luisteren naar uw wensen en wat u met een nieuwe kantoorinrichting wilt bereiken.

Wij vertellen u graag meer over de vele voordelen van een nieuwe kantoorinrichting. Het doel is een werkomgeving te creëren waarin uw medewerkers excelleren en hun welzijn wordt bevorderd.

Het Verhaal

Achter ons succes

  • Alles voor een prettige werkomgeving waar mensen zich prettig voelen.
  • Kantoormeubelen zijn een middel om een doel (kantooromgeving) te laten excelleren.
  • Klanten overtuigen waarom investeren in een kantooromgeving een goede ROI is.

  • Inspiratie en welzijn brengen in iedere kantoorinrichting.
  • Werkplekken creëren waar mensen zich gelukkig voelen.
  • Samenwerken en innovatie bevorderen in uw organisatie.

  • Aandacht en tijd voor onze klanten.
  • Onze klanten positief verrassen is ons doel.
  • Een tevreden klant is de basis voor onze continuïteit en daarom ons doel.

Een paar cijfers

Van onze prestaties
128

Projecten afgerond

24

Samenwerkingsverbanden

10

Jaar in de branche

12.000

m2 vloeroppervlakte

Een ervaren team staat voor u klaar

Met zorg en aandacht voor uw perfecte werkomgeving


Samen met zorg en aandacht bouwen aan de toekomst van uw bedrijf
Eigenaar
Dennis Zautsen

Dennis Zautsen


Controle en toezicht op een goed verloop van ieder project
Administratie
Piette Lauvenberg

Piette Lauvenberg


Ondersteunt onze klanten met advies en informatie
Medewerker binnendienst
Rick Storms

Rick Storms


Repareert, installeert en onderhoud uw werkomgeving tip top in orde
Technische medewerker
Thomas Beersmans

Thomas Beersmans

Download gratis ons e-book.