Kantoorinrichters
Welkom bij Zautsen Kantoorinrichting. Uw kantoorinrichters voor fraaie werkplekken. Wij maken van uw kantooromgeving een mooie, inspirerende werkplek waar mensen graag en met trots komen werken.
Aarzel niet langer en neem vandaag nog contact met ons op. Onze projectadviseur begeleidt u in een adviesgesprek waarin we alle aspecten van kantoorinrichting bespreken. Samen bouwen we aan de ideale werkomgeving voor uw bedrijf.
Waarom kiezen voor Zautsen Kantoorinrichters?
Of u nu gaat verhuizen, verbouwen, gaat uitbreiden of u wilt een ander voordeel behalen uit uw kantoorinrichting? Bij Zautsen Kantoorinrichting begrijpen we welke voordelen u allemaal kunt realiseren met een nieuwe kantoorinrichting. Hieronder een paar voordelen van onze kantoorinrichters op een rijtje:
Voordelen van kantoorinrichters
- Meer samenwerking
Een kantoorinrichting die stimuleert om samen te werken en daardoor meer innovatie te ontwikkelen binnen uw bedrijf. Een kantoorinrichting die kennis delen stimuleert en daardoor - Meer productiviteit
Door de juiste kantoorinrichting en hulpmiddelen te kiezen kunnen medewerkers efficiënter en daarom productiever werken. Goede concentratieplekken dragen hierin enorm bij. - Meer ergonomie
De juiste kantoormeubelen dragen bij aan een vitale kantooromgeving. - Meer sfeer
De juiste sfeer zorgt dat medewerkers zich op zijn gemak voelen en graag naar de werkplek komen. - Meer aantrekkingskracht tot nieuwe medewerkers
Een mooie werkomgeving helpt bij het aantrekken van nieuw personeel en uiteraard ook bij het behouden van uw personeel.

Welke thema’s worden er allemaal behandeld bij een nieuwe kantoorinrichting?
Akoestiek kantoor
Wat is geluidshinder en hoe kunnen we de akoestiek zo goed mogelijk laten ervaren in uw nieuwe kantoorinrichting?
Ergonomische kantoorinrichting
In de fysieke ergonomie kunnen wij u adviseren en zorgen dat de kantoorinrichting aan de nieuwste standaarden voldoet
Hybride kantoorinrichting
Hybride werken heeft voor- en nadelen. Een ding is zeker het wordt steeds belangrijker voor het aantrekken of behouden van uw medewerkers. Digitale hulpmiddelen zijn daarin belangrijk.
Kantoormeubilair
Wij stemmen het kantoormeubilair af op de verschillende werkstijlen, zoals concentratie, communicatie, samenwerking & ontspanning. We maken daarom een vlekkenplan om de indeling van uw kantoorinrichting zo efficiënt mogelijk te maken.
Verlichting kantoor
Wat is het belang van goede verlichting op kantoor? Buiten de voorschriften van de Arbo zijn er nog een aantal voordelen te halen met goede verlichting.
En nog veel meer…
Decoratie
De uitstraling van de kantoorinrichting heeft grote impact op de prestaties van de medewerkers. De juiste afstemming van kleuren en materialen zijn belangrijk. Wij hebben een speciaal geselecteerd assortiment in decoratieve producten.
Vitaliteit en gezondheid
Wij hebben een aantal producten in ons assortiment opgenomen die bijdragen aan de vitaliteit en gezondheid van uw medewerkers. Gezonde voeding (gedrag stimuleren & volhouden) Sociaal contact, ergonomische producten en rust en focus zijn daarin belangrijke pijlers om het welzijn te bevorderen.
Maatschappij en Milieu
Tijdens het gehele proces vinden wij het belangrijk om rekening te houden met natuur en milieu. We bekijken samen met u hoe we de impact zo klein mogelijk kunnen houden.
Digitale producten
Om hybride werken of thuiswerken te laten slagen zijn er technologische hulpmiddelen nodig om de werkzaamheden te faciliteren. Hoe krijg je de juiste informatie op het juiste tijdstip op de juiste plaats? Hierin kunnen we meedenken en hardware leveren die dit mogelijk maakt. Slimme digitale oplossingen waarmee uw bedrijf toekomstbestendig wordt.
Maatwerk Meubilair
Omdat er in veel situaties niet alleen met standaard meubilair gewerkt kan worden en er dus uitgeweken moet worden naar maatwerk meubilair hebben we deze mogelijkheid ook in ons pakket. Denk bijvoorbeeld aan een koffiecorners of op maat gemaakte receptie, een ruimte onder een trap. Onze fabrikanten kunnen voor iedere situatie een oplossingen bieden.

Wat zijn de kosten voor een nieuwe kantoorinrichting?
Hierin hebben we een prijscalculator laten ontwikkelen. Binnen een aantal minuten heeft u een indicatie over de kosten. Klik rechtsboven op prijscalculatie en bereken het zelf.
Hoe gaat het inrichten van een kantoor in zijn werk?
Bij Zautsen Kantoorinrichting gaan we te werk met een stappenplan waarbij we tijdens iedere fase met veel aandacht en betrokkenheid samen met u aan de slag gaan.
- Kennismaken
- Inventariseren werkprocessen – imago – bedrijfscultuur
- Ontwerp maken
- Evalueren en aanpassen (tot u helemaal tevreden bent)
- Realisatie en installatie inclusief werkinstructie
Nieuwsgierig geworden over Zautsen Kantoorinrichters?
U kunt gerust, geheel vrijblijvend, contact met ons opnemen. We vertellen u graag meer wat wij voor u kunnen betekenen.
Prijscalculatie
Wilt u een indicatie van de kosten voor uw kantoorinrichting of projectinrichting? Gebruik onze snelle prijscalculator.
Direct telefonisch advies?
Wij adviseren u graag geheel kosteloos en vrijblijvend.